|
Jualan dalam talian, Sila masuk blog jualan kami

Monday, August 30, 2010

Pengiklanan online

0 comments
PENGIKLANAN DIDALAM WEB KAMI SERENDAH RM5 SEBULAN.

Anda mempunyai perniagaan, produk atau, perkhidmatan yang ingin dipasarkan? perniagaan, produk atau perkhidmatan anda itu memang bagus, tetapi anda tidak tahu macam mana hendak memperkenalkannya kepada orang ramai. Jadi apa kata anda mengiklankan sahaja perniagaan, produk dan perkhidmatan anda itu melalui online bersama kami, dengan cara meletakkan iklan anda kedalam website kami.

Didalam website kami, kami menawarkan pelbagai bentuk iklan yang boleh anda paparkan, antaranya iklan berbentuk teks, picture, slideshow, banner, mahupun berbentuk video.

Bagaimanakah iklan itu boleh membantu memasarkan produk anda? untuk pengetahuan anda, setiap orang yang masuk ke dalam website kami ini, secara tak langsung pastinya dapat melihat dan membaca iklan yang telah dipaparkan didalam web ini. bayangkan jika satu hari ada sepuluh orang memasuki web kami, jikalau sebulan sudah 300 orang, ini bermakna sudah 300 orang membaca iklan anda. dalam 300 orang tersebut, takkanlah dalam 300 orang tersebut tiada seorang pun yang berminat untuk membeli produk anda?. Cuba anda bayangkan jikalau satu hari lebih dari 10 orang memasuki web ini, mungkin 50 atau 100 orang sehari, jadi berapa anda untung? fikir-ikirkanlah.

Untuk meletakkan iklan didalam web kami ini, sila hubungi kami di talian yang tertera di bawah.

019-3970252 - Redzuan Mujari.

Ataupun masuk ke web pengiklanan kami - http://redkreativitiiklan.blogspot.com/

0 comments:

Post a Comment